onsdag 2. september 2009

Influensa A(H1N1) ?

1. september 2009, 15.39

Det måtte jo skje. Svineinfluensa eller ikke svineinfluensa, jeg har blitt syk. Etter en hel dag med gangsperre og stølhet i hele kroppen etter treningsøkta dagen før, la jeg meg klokka 19.00 i går kveld. Jeg var så slapp og sliten og varm og kald på en gang.

Jeg våkna igjen 21.30 av at feberen var forma som middels tjukke streker eller belter over kroppen min, og en god strek måtte møte en dårlig strek for at et lag med feber skulle forsvinne fra kroppen. Rar drøm.

Jeg sov til halv tolv, gikk til legen litt over to. Han målte 39 i feber og 120 i puls. Jeg fikk noen rosa vidunderpiller jeg skal ta sammen med paracet tre ganger om dagen. Satser på at de hjelper. Dette er ikke akkurat det artigste jeg har opplevd til nå her i Kenya. Alle de andre springer og ler ute sammen med fuglene, blomstene og sola, og jeg klarer så vidt å skrive et blogginnlegg.

Jeg har spist kenyansk maisbrød med norsk Nora jordbærsyltetøy, og det var helt sykt godt! Takk Åse! Jeg tror vidundermedisinen begynner å virke nå. Jeg svetter og tar av meg skjerfet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar